Monday, March 30, 2015

My Favourite Instagram Account

Wenn ich morgens aufwache, schnappe ich mir als erstes mein Handy (hab seit neuestem ein iPhone 6 #whoopwhoop) und scrolle durch meinen Instagramfeed (Macht ihr das auch?). Ich folge auf Instagram 220 Accounts (Mein Account ist katerkosmos btw). Meine Lieblingsinstagramerin ist Emily-Jane von mondayschildblog. Ihre Bilder sind wie ein kleiner Kurzurlaub. Sie ist gerade auf Bali und macht glaube ich eine Ausbildung als Yogalehrerin. Sie postet Bilder von leckerem, exotischen Essen, Stränden, Yoga, Sonnenuntergängen und schafft es in ihren Bildern auch kleine Details aus ihrem Alltag im Paradies einzufangen. Ich liebe Ihren Account.

Seid ihr auch auf Instagram? Welches sind eure Lieblingsaccounts?

When I wake up in the morning, first thing I do is grab my cell phone (I'm proud owner of an iPhone 6 as of lately #whoopwhoop) and scroll through my Instagram feed (Are you doing that too?). I'm following 220 accounts (mine is katerkosmos btw). My favourite Instagramer is Emily-Jane from mondayschildblog. Looking at her pictures is like a tiny vacation. She's in Bali at the moment and I think she's training to be a Yoga teacher. She's posting pictures of yummy, exotic and organic food, endless beaches, Yoga poses in the sunsets and manages to capture random findings from her life in paradise. I love her account.

Are you on Instagram, too? What are your favorite accounts?


No comments:

Post a Comment