Wednesday, December 10, 2014

Make The Random Wednesday Count #4

Lest hier, was es mit dem Post auf sich hat. Diese Dinge haben mich heute glücklich gemacht:

Read what this post is about here. Here the things that made me happy today:

Nach dem Aufstehen in den riesigen, kuschligen Klamotten von meinem Freund zu stecken.

Wearing the huge, cozy, snuggly clothes of my boyfriend in the morning.

Dass mir mein Freund zum Frühstück mein Lieblingsmandelcroissant von Carlos P. holt und wir zusammen mit seinen lieben
Mitbewohnerinnen in der WG Küche zu essen.

My boyfriend getting me my favorite almond croissant from Carlos P. for breakfast and eating in the kitchen with his lovely roommates.

Dass mein Freund mich zum Bahnhof bringt, damit ich nicht alleine gehen muss.

My boyfriend accompanying me to the train station so I don't have to walk alone.

Jetzt: im Bett liegen, Kevin allein zu Haus gucken und Omis obligatorischen Weihnachtskalender basteln.

Now: lying in bed, watching Home Alone and working on the obligatory calendar for my granny for christmas. 

Was hat euch heute glücklich gemacht?

What made you happy today?

No comments:

Post a Comment