Tuesday, December 16, 2014

Lush Haul


Full of Grace. 

Full of Grace: Das ist das was aussieht wie ein Stück Seife im oberen Bild. Ein festes Serum?!?!? denkt ihr jetzt. Dachte ich auch. Ich finde es super. Ist schon mein zweites. Trage es abends nach der Reinigung und vor der Creme auf. Beruhigt meine Haut und hat gegen die ganzen Unterlagerungen geholfen.

Füll of Grace: This is the thing looking like a piece of soap in the upper picture. A solid serum?!?!? you're thinking right now. This is what I thought. But I love it. It's already my second one. I use it in the evening after cleansing my face and before applying moisturizer. Calms my skin down and helped to get rid of all the bumps on my face.

Volcano.

 Volcano: Habe ich noch nicht probiert. Werde berichten.

Volcano: Haven't tried this yet. Will report back.

Angels on Bare Skin.

Angels on Bare Skin.

Angels on Bare Skin: Habe ich noch nicht probiert. Werde berichten.

Angels on Bare Skin: Haven't tried this yet. Will report back.


Big.

Big.

Big: Meersalzshampoo. Meine Cousine ist begeisterter Fan davon. Habe es bei ihr getestet. Macht die Haare quietsche-sauber und entfernt Rückstände von allen Haarprodukten, die man sich so reinklatscht. Den Geruch finde ich nicht soooo lecker, aber Lisa meint man gewöhnt sich dran.

Big: Sea salt shampoo. My cousin is a fan. I tried it from her. Really cleanses your hair and removes all residues of grease and hair products. I'm not too much into the smell, but Lisa says I will get used to it.


Ro's Argan Body Conditioner.

Ro's Argan Body Conditioner.

Ro's Argan Body Conditioner: Eincremen in der Dusche. Einfach wärmer und schneller im Winter. Mutiere langsam zum Rosenduft-Liebhaber. Wer hätt's gedacht?

Ro's Argan Body Conditioner: Moisturizing in the shower. Faster and warmer in the winter. Slowly transforming into a rose scent lover. Who would have thought?


No comments:

Post a Comment