Sunday, September 28, 2014

Face of the Day - Vorher und Nachher



Hatte schon fast vergessen, wie ich diesen Lippenstift liebe. MAC Private Party. Und ich bin zur Zeit auch total begeistern von meiner Foundation. Benutze zur Zeit die Bourjois Healthy Mix Foundation. War ein glücklicher Fehlkauf. Ich wollte eigentlich das Healthy Mix Serum. Ist genau meine Farbe (52) und nicht zu trocken, nicht zu fettig und deckt genau richtig. Tippi Toppi.

Almost forgot, how much I love this lipstick. Mac Private Party. And I'm totally in love with my foundation at the moment. I'm using the Bourjois Healthy Mix Foundation, which was a lucky mispurchase. I actually wanted to pick up the Healthy Mix Serum. It's a perfect color match for me (52), is not too dry, not too oily and has the right amount of coverage for me. Super duper!

No comments:

Post a Comment