Saturday, August 16, 2014

Goodies from Boots


Letzten Monat hat uns meine Schwester besucht. Jedesmal, wenn sie aus Dublin kommt, ist sie so nett uns (meiner Kusine und mir) Sachen aus der Drogerie mitzubringen, die man in Deutschland nicht kaufen kann. (Danke Juliiii!!!) Sobald sie ihr Kommen ankündigt, fangen wir an ellenlange Wunschlisten zu schreiben und spamen ihr whatsapp mit Fotos von den Sachen zu, damit sie sie leichter findet. Das habe ich diesmal bekommen: 

Soap and Glory: Scrub of your life und flake away. Ich liebe Soap and Glory Produkte. Sie riechen superlecker und besonders die Peelings haben es mir angetan. Meine Haut fühlt sich danach weich und gepflegt an. In Deutschland kann man Soap and Glory in Douglas kaufen, aber es ist dort etwas teurer...

Bourjour: Healthy mix serum in 52. Die Foundation die ich fast täglich trage. Meine Schwester hat ausversehen erst die healthy mix foundation gekauft und konnte sie nicht umtauschen, also werde ich die auch mal ausprobieren. Bourjois Produkte kann man in Deutschland bei Budnikowski kaufen, einer Drogeriekette, die es leider nur im Norden gibt.

Maybelline: Dream Sun Rouge/Bronzer. Ja, natürlich kann man Maybelline in Deutschland kaufen, aber einzelne Produkte werden in anderen Ländern früher herausgebracht. Ich habe das Rouge später auch bei dm gesehen, aber da sah es viel glitzeriger aus. 

Mögt ihr auch Sachen, die es in Deutschland nicht gibt? Welche sind das und wie kommt ihr an sie ran?

Folgt mir auch auf Instagram @katerkosmos.


Last month, my sister was visiting from Dublin and she is always so kind to bring us (my cousin and me) stuff from the drugstore that you can't get in Germany. (Thank you Juliiii!!) When she announces that she's going to come we instantly start writing wish lists like crazy persons and spam her whatsapp with pictures of the products to make it easier for her to pick them up. So this is what I got this time:

Soap and Glory: Scrub of your life and flake away. I love Soap and Glory products. The smell is just divine and I love their peelings. My skin just fells super soft and nourished afterwards. You can get Soap and Glory in Germany in Douglas, but it is a hell lot of more expensive.

Bourjour: Healthy mix serum in 52. My go to foundation on a daily basis. My sister got the healthy mix foundation first (an accident) and couldn't return it, so I will give this a try. You can get Bourjois products at Budnikowski, a drugstore chain that unfortunately only has stores in the northern part of Germany. 

Maybelline: Dream Sun blusher/bronzer. Yes, of course you can get Maybelline in Germany, but some products are released earlier in other countries. I saw this blusher in dm later on, but it looked more glittery than the one my sister brought. 

Do you like certain products that are not available in your country? What are they and how do you get a hold of them?

For more pictures from me follow me on instagram @katerkosmos

No comments:

Post a Comment