Monday, May 26, 2014

Monday Outfit #4

Jacket: Monki

Ich liebe zur Zeit meine oversized Jeansjacke von Monki. Drunter trage ich ein Bershka T-Shirt und die Hose war ein Schnäppchen von Only. Am Freitag hab ich endlich einen Frisörtermin! Ich war das letzte Mal im Dezember, meine Ansätze reichen schon bis Mexiko. P.S. Ich schiele voll auf dem Bild :D Unten auf dem Foto seht ihr nochmal den Rouge Coco Shine No. 91 den ich euch schonmal hier gezeigt hatte.

I love my oversized jeans jacket from Monki at the moment. Underneath it, I'm wearing a Bershka tee and the jeans were a bargain from Only. On Friday, I finally have an appointment at a hair stylist. Last time I went it was december, my roots last till Mexico. P.S. I'm looking cross-eyed on the picture :D On the foto below you see my Rouge Coco Shine No. 91 (that I showed you here) on my lips.

Lipstick: Chanel Rouge Coco Shine, No. 91 Boheme

No comments:

Post a Comment