Thursday, January 16, 2014

Wednesday Randoms


Letzten Monat war ich seit Ewigkeiten mal wieder in nem Body Shop und hab diese beiden Schnuckelchen mitgenommen. Jetzt schnuppern meine Haare abwechselnd nach Kokosnuss und Weintrauben. Lecker! :o)

Last month, I was at a Body Shop (it's been some time) and bought these two lovelies. Now, my hair smells like coconut and grapes respectively. Yummy!


Hab neulich irgendwo mal Malzkaffee getrunken. Als Kind fand ich den immer eklig, aber jetzt fand ich's gar nich so schlecht.

Not long ago, I drank coffee made from barley malt somewhere. As a child I thought this was disgusting, but now I quite liked the taste.


Könnte ich zur Zeit früh, mittags, abends essen: Mandel-Crunchy-Müsli mit Soja-Joghurt und Apfelstückchen. Ist das bedenklich?

Could eat this almond crunchy granola yogurt and apple slices all day every day at the moment. Is this weird?


 Note to myself: Muss mal wieder den Spiegel putzen. :o)

Note to myself: Have to clean the mirror. :o)


Die neue Cosmo ist angekommen!

The new Cosmo arrived! (Btw: Anna! I didn't forget you! I just didn't get to sending it, yet!!)


Lecker Süppchen mit Grießauflauf bei Omi.

Delish soup at my granny.



Wenn euch mein Blog gefällt, dann "liked" doch auch meine Kater's Kosmos Facebookseite. Dort findet ihr noch mehr Fotos, Links und Gesabbel von mir. Ich mach mir erstmal n Müsli. :o)

Also: For more pictures, links and ramblings from me check out and like Kater's Kosmos facebook page

No comments:

Post a Comment