Monday, January 6, 2014

Die Piepsies

Wird Zeit, dass ich euch mein schönstes Weihnachtsgeschenk dieses Jahr vorstelle: Die zwei kleinen Piepser hat der Weihnachtsmann schon im November bei mir abgegeben. Links in weiß, das ist Bonnie (hab sie so genannt, weil sie lange keinen Pieps von sich gegeben hat: Bonnie le Strange) und rechts in blau das ist der Shrek (weil sehr schreck- und flatterhaft). Ich glaube die beiden werden leider nicht so zahm wie der kleine Wilson werden, denn sie sind viel mehr mit sich, als mit mir beschäfftigt, aber das ist auch gut so.

It's about time, I introduce you to my best Christmas gift this year: Santa already droped of these two little birdies in November at my doorstep. On the left in white this is Bonnie (I named her like that, because in the beginning she was awfully quiet: Bonnie the Strange) and on the right this is Shrek (because he gets frightend very easy and in German this is called: schreckhaft. Ok it's hard to explain in English). I think, they won't get as tame as little Wilson was, because they care much more about each other than about me, but I'm ok with that.


No comments:

Post a Comment