Thursday, October 24, 2013

Tea Time


Der Oktober neigt sich dem Ende entgegen und übermorgen ist schon Weihnachten. Zeit so langsam an Geschenke zu denken. Ich war letzte Woche in dem kleinen Käseladen in der Salzstraße in Naumburg und habe dort ein wunderschönes Teeregal entdeckt. Ich finde die Packungen wunderschön und auch die vielen Geschmacksrichtungen klingen spannend und lecker und ein Tee passt doch auch gut zur Jahreszeit so als kleines Geschenk für Freunde oder Teil eines größeren Geschenkes. Oder macht es so wie ich und schenkt euch einfach selber einen (oder zwei) :o)

Denkt Ihr schon an Weihnachtsgeschenke? Soll ich euch noch mehr Ideen zeigen?

October is getting to an end and christmas is just around the corner. Time to start thinking about presents for our loved ones. Last week I've been in a little cheese store in the Salzstraße in Naumburg and there I discovered a gorgeous tee shelf. To my mind, the packages are super pretty and the variety of different tastes is huge. A tea seems the right present for the season and makes a nice little gift for friends or is perfect as a part of a larger gift. Or, follow my lead, and make yourself a gift (or two) :o)

Do you think about christmas gifts yet? Do you want to see more gift ideas here?







Wenn euch mein Blog gefällt, dann "liked" doch auch meine Kater's Kosmos Facebookseite. Dort findet ihr noch mehr Fotos, Links und Gesabbel von mir.

Also: For more pictures, links and ramblings from me check out and like Kater's Kosmos facebook page

1 comment:

  1. Those teas seem like a perfect gift! Keep on posting gift ideas. Very fun thought! I haven't thought of Christmas gifts yet. I have to wait till after Halloween to think of ideas. ;)

    P.S. Please send me your address via: Facebook

    ReplyDelete