Tuesday, September 24, 2013

Lippenstifte



Ich hab hier im Krankenhaus ja zur Zeit nicht viel zu tun. Also habe ich mal meine Handtasche durchgekramt und mit Erschrecken festgestellt, dass ich 8 Lippenstifte mit mir rumschleppe. Ist das normal? Habt ihr auch soviele dabei? Zählt mal und schickt mir eure Fotos auf meine Facebookseite! Und folgt mir auf Instagram (katerkosmos) für mehr Fotos!

I don't have a hole lot of things I can do here in the hospital, so I went through my purse and found 8 (!!) lipsticks. Is this normal? Do you also have so many? Count them and send me your pictures to my facebook page! Also follow me on Instagram for daily pictures (katerkosmos)!

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 05, Rimmel Apocalips in Celestial, P2 Sheer Glam 071 Mona Lisa Smile, Mac Syrup und Fanfare, Maybelline Color Whisper in Rose of Attraction, Revlon Lip Butter in Peach Parfait und Sweet Tart und Bourjois Sweet Kiss 42

No comments:

Post a Comment