Thursday, August 8, 2013

Some More Chi

Was soll ich sagen? Ich mag Cupcakes.

What can I say? I love me some cupcakes.

Nachdem ich meinen Fotoapparat einer kleinen Klotaufe unterzogen habe, will er nicht mehr so wie ich gern will, deshalb hier noch ein paar der letzten Fotos aus Chicago bis ich hoffentlich bald entweder a) das Ding wieder zum Laufen kriege oder b) einen neuen kaufe.

After I dumped my camera into a toilet briefly it doesn't want to cooperate with me, which is why I have to show you some more Chicago pic until I will either a) get that thing to work again or b) get a new one.

Vielleicht wachsen wir da noch rein?

Maybe we'll still grow?

Das war mal ein richtig guter Burger (von Epic Burger)

This was a pretty damn good burger (by Epic Burger)

Mein liebster Topshop gleich neben dem Watertowerplace.

My favorite Topshop right next to the Watertowerplace.
Wenn euch mein Blog gefällt, dann "liked" doch bitt auch meine Kater's Kosmos Facebookseite. Dort findet ihr noch mehr Fotos, Links und Gesabbel von mir.

Also: For more pictures, links and ramblings from me check out and like Kater's Kosmos facebook page

1 comment:

  1. DEAR KATER'S KOSMOS! TELL US YOUR SECRET! HOW YOU EAT SO BURGER AND CHOCOLATE AND GET NO FAT ?
    WE CAN NOT SO EAT !
    THANK YOU DIETER JOURNALIST MUNICH GERMANY !

    ReplyDelete