Sunday, August 4, 2013

Goodbye America


Wie einige von euch vielleicht schon mitbekommen haben, komme ich zurück nach Deutschland. Ich habe genug vom Leben im Ausland und freu mich jetzt auf einen Neustart in der Heimat. Ich hatte eine tolle Zeit hier mit vielen schönen Reisen und neuen Eindrücken und Freundschaften, die hoffentlich auch über den Ozean erhalten bleiben. Ich habe alle meine Sachen in drei Koffer und einen Rucksack gequetscht und werde gleich mit Wanderschuhen und Wintermantel den Flieger nach Deutschland besteigen. 

Some of you might have heard it already: I'm going back to Germany. I've had enough of living abroad and now I'm looking forward to a new start at home. I had a great time here with lots of exciting travels and new impressions and friendships that hopefully last across the ocean. I've squeezed all my belongings into three suitcases and a backpack and tonight I'm going to board the plane to Germany with hiking boots and my winter coat on. Take care and see you soon!

3 comments:

  1. Munich temperatur 25 grade celsius 7 day forecast ,many thunder,tornado level high,rain,from thursday 14 grade celsius! Rain,ice showers! Welcome Dieter to Germany

    ReplyDelete
  2. Good luck, Kater! We'll miss you here in DeKalb. Keep publishing (in English) so we can see what you are up to!

    ReplyDelete