Wednesday, May 22, 2013

Mary-Lou Manizer


Essiebutton hat gerade eine Review zum Mary-Lou Manizer Highlighter auf ihrem Blog geschrieben. Ich bin auch stolze Besitzerin dieses Bling-Bling-Glanzpuders. (Hab ich von meiner liebsten Cousine zum Geburtstag bekommen). Ich benutze es unter den Augenbrauen, auf den Wangenknochen und dem Nasenrücken und ein ganz kleines bisschen über dem Lippenherz (ist das der richtige Ausdruck?, lässt jedenfalls die Lippen voller wirken ;o) ). Hab ich auch beim no make-up Make-up drauf. 

Essiebutton just published a review on the Mary-Lou Manizer highlighter on her Blog. I'm also a proud owner of this bling-bling highlighting powder (I got it from my favorite cousin for my birthday). I use it to highlight the area unter my eyebrows, on my cheeks and down the back of my nose and a teeny-tiny bit over the middle of my lip (makes them look plumber ;o) ) I'm also wearing it in my no make-up Make-up.

Also: For more pictures, links and ramblings from me check out and like my facebook page

No comments:

Post a Comment