Wednesday, April 17, 2013

Packen #374


So, mal wieder das alte Spiel. Ich versuche alles in meinen Koffer reinzuquetschen. Morgen geht der Flieger nach München, von da fahre ich erstmal nach Hause zum Geburtstagfeiern, um dann am Montag für die "Return To Bavaria" Konferenz zurück zu kommen. Ich bin schon schrecklich aufgeregt (Hab keine Ahnung, was ich da anziehen soll, hab kein Businessoutfit :o( ) und vorfreudig gespannt, was mich da erwarten wird (Staatsempfang?!?!). Und natürlich freue ich mich darauf so viele wie möglich von euch zu sehen! Ahoi, ich komme!

So, again the same routine. I try to squeeze all of my stuff into my bag. Tomorrow, the plane leaves to Munich. From there, I'm going home first to celebrate my birthday with my family and on Monday I come back for the "Return To Bavaria" conference. I'm terribly nervous (What am I supposed to wear, I don't own a business outfit :o( ) and extremely excited (a reception with a minister?!?!?) for it. And of course, I can't wait to see all of you again. Ahoy, I'm coming!

No comments:

Post a Comment