Sunday, April 28, 2013

Back On Track


Hallo ihr Lieben. Ich melde mich zurück. Bin wieder in Dekalb und muss mir jetzt mal überlegen, wie ich euch am Besten von meinem Trip erzähle. Habe so viele Fotos und sooo viel zu erzählen. Mit diesem Bild muss ich aber anfangen, das hat eindeutig meinen Puls am höchsten schlagen lassen.  Kennt ihr den?

Hello lovelies. I'm back on the blog and back in Dekalb. I have to think about how I want to tell you about my trip. I took so many pictures and so many stories. But, I have to start with this picture, because this one definitely made my heart go boom. Do you know this guy?

Also: For more pictures, links and ramblings from me check out and like my facebook page and subscribe to my YouTube channel.

2 comments:

  1. Ahhh der sieht ja aus wie im Fernsehen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat trotzdem ne Weile gedauert, bis ich ihn erkannt habe :)

      Delete