Wednesday, March 6, 2013

What's In My Bag

Ich fliege am Donnerstag nach Irland meine Schwester besuchen (So es der Wettergott will, wir hatten heute wieder schneefrei...). Dort werden ich ihr ihre tolle Tasche zurückgeben und deshalb habe ich sie mal ausgemistet und das ist dabei zu Tage gekommen: 

I'm going to visit my sister in Ireland (if the weather god let's me, we had another snowday today). There I'm going to return her awesome bag to her, so I cleaned it up and this is what I found in it: 


Die Grundausstattung: Notizbücher, Terminkalender, Portmonee und Handy (bin ich eigentlich der letzte Mensch auf Erden, der noch kein Smartphone hat?)

The essentials: notebooks, agenda, purse and cell phone (Am I the last person on earth that doesn't have a smart phone?

Zeug 1: Stifte, Spiegel, Handcreme, Tee, Kaffee, Geld, Lippenstifte, BASF Radiergummi (?)

Stuff 1: pens, pocket mirror, hand cream, tea, coffee, coins, lipsticks, BASF eraser (?)

Zeug 2: Souvenirs von der European Career Fair, Ohrringe, Karabiner (?!?!?) und mein leider zerbrochener Spork

Stuff 2: souvenirs from the European Career Fair, earrings, snap-hook (?!?!?) and my broken Spork













No comments:

Post a Comment