Wednesday, February 20, 2013

So Cold!



Draußen ist es bitterkalt und es sieht ungefähr so aus wie auf den beiden Postkarten von Sylt, die am selben Tag bei mir angekommen sind (minus Meer und Strand). Eine von einer lieben Kollegin aus der Friesenapotheke und eine von einer anderen lieben Kollegin aus München, die gern Urlaub auf Sylt macht :o) Ich hab es mir jetzt im Bett gemütlich gemacht mit Kerze, Fencheltee (ja, ja ich weiß...! Ich mag den halt!) und Shopping Queen und YouTube. Macht's euch auch gemütlich.

It's freezing outside and kind of looks like the pictures on the two postcards from Sylt (a German island where I used to live) that both arrived the same day (minus the beach and the sea). One is from a dear colleague from the pharmacy on Sylt and the other one is from another dear colleague from a pharmacy in Munich, who likes to go on vacation on Sylt. :o) I'm curled up in bed now with candle, tea and YouTube and Shopping Queen. Get cozy, too.

No comments:

Post a Comment