Sunday, December 2, 2012

Impulskauf

Sowas kommt von sowas! Man soll eigentlich einen Vortrag vorbereiten, stattdessen surft man im Internet rum und findet auf einem Blog Fotos von einem Dawanda-Shop... mit ANKER-Schmuck!!! Mein Adrenalinspiegel ist gerade immernoch etwas erhöht! Soooo viele schöne Sachen, die es da gibt! Hilfe! Ich habe mich schwer zusammengerissen und mich für (nur!?) zwei Ketten entschieden (mit nur kleinen Ankern dran!). Mutti, wenn nächste Woche ein ominöses Päckchen bei dir ankommt: das ist für mich ;o) Ich hoffe, du leitest es weiter. Falls jemand noch ein schönes Weihnachtsgeschenk sucht hier ist der Link zum Shop.

Fudge! I'm supposed to prepare a presentation, instead I browse around in the internet, and find some pictures on a blog with ANCHOR-jewelry in a Dawanda-shop (this is an online-shop similar to etsy). My epinephrine-blood-level is still increased! There a soooo many beautiful things! Help! I pulled myself together and (just!?) bought two necklaces (with just small anchors). Mum, if you receive a strange package next week: that's for me! :o) I hope you forward it! If somebody is still looking for nice christmas presents here is the link for the shop (the sellers name translated into english means: miss wild-cherry)

No comments:

Post a Comment