Monday, November 5, 2012

Finally Back


Ich bin nach über einer Woche New York wieder in Dekalb und weiß gar nicht so genau, wo ich anfangen soll mit berichten... Muss auch erstmal die verpasste Woche Uni nachholen. Deshalb als erstes ein Lied, das ich ab jetzt dauerhaft mit New York verbinden werde, weil es einfach jeden Tag irgendwo lief. Mein Onkel, meine Tante und meine Kusine sitzen just in diesem Moment auch endlich im Flugzeug Richtung Deutschland. Auch wenn das alles nicht ganz so geplant war, so war es doch eine schöne, spannende und erinnerungswürdige Woche. Danke Detlef, Ella und Lisi! Kommt gut an!


I'm finally back in Dekalb after more than one week in New York and I don't even know where to start to report... First of all I have to catch up with all the college stuff I missed last week. That's why I'm going to start with a short post and a song, which I will associate with this week in NY from now on, as I heard it somewhere everyday. My aunt, uncle and cousin are on their plane to Germany right now. Although it wasn't planned this way, it was an amazing, exciting and memorable week. Thank you Detlef, Ella and Lisi! Have a save trip!


No comments:

Post a Comment