Thursday, October 11, 2012

Spruch des Tages

Meine Lieblingsbloggerin Emily von "Cupcakes und Cashmere" hat heute was zum Thema glücklich sein gepostet (nachzulesen hier). Ich habe mich gleich an Punkt 3. gehalten und endlich mal einige sehr überfällige emails an  meine Freunde geschrieben. Und ja, ich fühl mich gleich ein bisschen besser! Ich freue mich auf die Antworten und bin gespannt, was es Neues gibt.


Today, my favorite blogger Emily from "Cupcakes and Cashmere" posted something about being happy (you can read it here). I instantaneously. followed advice no. 3 and finally wrote some overdue emails to some of my friends. And: yes, I have to say, that I already feel a bit happier. I'm looking forward to their answers and am excited to hear what's new in their lives!

No comments:

Post a Comment