Sunday, September 9, 2012

Home Sweet Home

Erste Aktion nach Ankunft in Naumburg: Matjes von Fisch Frank mit Anne und Lindi

First act after arriving in Naumburg: fish from "Fish Frank" with my  friends Anne and Lindi

Grillen bei Papa mit meiner Schwester und ihrem Freund David

Barbecue at my dad's place with my sister Julia and her boyfriend David  

Mama überraschen hat geklappt! Anstoßen zum 50.! PROST!

Surprising Mum worked out well! Cheering for her 50th birthday. Cheers!

Party in der Hupe

My mum's birthday party

Gerade eben habe ich  endlich meinen Koffer bekommen und  den anderen gezeigt, was ich angezogen hätte, wenn der Koffer gleich mit mir mitgekommen wäre....

Just right now my luggage finally arrived and I showed the others what I would have worn for my mum's party, if my luggage would have traveled with me...

No comments:

Post a Comment