Sunday, September 23, 2012

Cupcakes and Cashmere

Heute kam ich mir vor wie ein 13jähriger Fan. Meine Lieblingsbloggerin Emily Schuman (der Link zu ihrem Blog hier) hat ein Buch geschrieben. Es heißt "Cupcakes und Cashmere", wie ihr Blog. Die Beschreibung lautet: "a guide for defining your style, reinventing your space and entertaining with ease". Jedenfalls war sie heute in Chicago bei Bloomingdales und hat ihr Buch signiert...

Today I felt like a 13 year old fan. My favorite blogger Emily Schuman (here's the link to her blog) wrote a book. The title is: "Cupcakes and Cashmere", like her blog. The description says: "a guide for defining your style, reinventing your space and entertaining with ease". Anyways: today, she hosted a book signing party at Bloomingdales in Chicago...

  
Das ganze wurde von Estee Lauder gesponsort.
Als ich ankam, wurde ich erstmal mit Emily's Lieblingsprodukten geschminkt.

The event was sponsored by Estee Lauder. When I arrived,
I got treated with Emily's favorite picks...

Wenn man dann Kosmetika im Wert von 40 Dollar gekauft hat,
hat man das Buch "umsonst" dazu bekommen...

When you bought cosmetics worth 40 dollar,
you got the book for "free"

Und da sollte sie dann später sitzen...

That's where she should sit later...

Aber natürlich hieß es erstmal anstellen, und da waren wir noch früh dran...
die Schlange ging später quer durch Bloomingdales

But of course, we had to line up first.
And we've been early! Later, the queue went through the hole store.


Die Wartezeit wurde uns standesgemäß mit Cupcakes verkürzt...

The waiting was shortened and sweetened by cupcakes.

Gleich bin ich dran...

Soon, it's my turn...

Ich bin die Nächste... aaahahah

I'm next! Aaaahhhh!!!

Endlich krieg ich meine Widmung.

Finally, I get my book signed.

Dann noch schnell ein Foto und schon ist alles wieder vorbei :o(
Viel zu schnell!

Than, another picture and everything's over. :o(
Way too fast!

Meine Ausbeute :o)

My yield :o)

No comments:

Post a Comment