Wednesday, August 29, 2012

Target Event

So sehen gerade die Fingernägel von unserer Mitbewohnerin Maria aus. Gefällt mir super! Muss mal wieder zu Target (war schon über 2 Wochen nicht da!) Tatsächlich wollte ich letzte Freitagnacht dorthin. Ich hatte nämlich im Internet gelesen, dass anlässlich des neuen Semesters dort von 11pm-1am ein "Target-Event" nur für Studenten sein soll, mit exklusiven Discounts und Giveaways. Ich also Phili nachts um elf dorthin geschliffen und: Alles dunkel, Alles zu. Das Event war schon Donnerstagnacht! Ich bin zu blöd zum Lesen! :o( Hab mich echt zu tode geärgert und will gar nich wissen was für tolle Angebote und Geschenke ich verpasst hab!  ;o) 

That's how the fingernails of my roommate Maria look like, currently. I love it! I have to go to Target again (haven't been there for over two weeks!). Actually, I wanted to go there last friday night, because I read in the internet, that there should be a "Target Event" for students only on the occasion of the semester start from 11pm-1am, with exclusive discounts and giveaways.  So I forced Phili to go there with me in the middle of the night and: Everything was dark and closed. The event already took place thursday night. I can't read properly! :o( I was really upset and won't even start to think about which great offers and giveaways I've missed! ;o)

No comments:

Post a Comment