Wednesday, May 23, 2012

Three Totally Different Things That Made Me Happy Today


Leckere Früchte mit Soja-Joghurt und Kashi-Müsli zum Frühstück.
Die Mango ist vom Mexikaner und unglaublich süß und saftig. NOM!

Delicious fruits with soy-yoghurt and Kashi-cereal for breakfast.
I bought the mango at a mexican store and it is unbeliveably sweet and juicy. NOM!

Da wo der blaue Pfeil hinzeigt, das ist der Beweis, das ich es geschafft habe,
meine ersten Pflanzen mit Viren zu infizieren. Diese kleine Bande hat mich heute
sehr glücklich gemacht!

There where the blue arrow points at, is the proof, that I succeeded in infecting
my first plants with viruses. This small band made me very happy today!

Und noch eine Geburtstagspost von der Corinna, über die ich mich total gefreut habe!
(nicht nur wegen den schönen Anker-Ohrringen!) Danke Corinnaaaa!!!

And another birthday letter from Corinna, which made me very happy!
(and not just because it included these beautiful anchor-earrings!) Thank you Corinna!!


No comments:

Post a Comment