Wednesday, May 30, 2012

Happy Birthday Sis!

Heute hat meine kleine Schwester Geburtstag (Laut MEZ ist schon der 30. Mai!) Sie ist gerade mit ihrem Freund in Marseille im wohlverdienten Urlaub und ich hoffe sie lässt sich heute den ganzen Tag die Sonne auf den Bauch scheinen. Juli!: Ich wünsche dir für das neue Lebensjahr viel Gesundheit, Glück, Erfolg und Liebe. Ich wünschte, ich könnte heute bei dir sein und ein großes Stück Geburtstagstorte mit dir Essen. (Iss bitte ein Stück für mich mit!) Du fehlst mir! Wir haben gerade auf dich angestoßen mit "UV Cake Vodka". Der schmeckt ganz lecker nach Kuchen!! (mein Ersatz für die Geburtstagstorte ;o))


Today is my little sister's birthday (In Germany it's already May 30th). She is currently in well-deserved vacation in Marseille with her boyfriend  and I hope today she'll let the sun shine on her belly all day long. Juli: For the next year I wish you'll be blessed with health, happiness, success and boatloads of love.I wish I could be with you today and eat a big piece of birthday cake with you. (Please eat a piece for me.) I miss you! We already clinked glasses on you with delicious UV Cake Vodka, which tastes like white cake.

No comments:

Post a Comment