Sunday, May 20, 2012

Die Neuzugänge

Hier ein Foto von meinen kleinen neuen Target-Schätzchen: (Ich höre schon Lindi's Stimmchen in meinen Ohren: "Kater Kaufschwein war wieder am Werk.") Der ganze Kleinkram hat je einen Dollar gekostet und die hatten noch viel mehr mit Ankern drauf, ich hab mich schon zusammengerissen! Für die, die mich nicht kennen: Ich habe eine kleine Schwäche für Anker. Die Sammelei hat vor fünf Jahren in Mexiko angefangen: dort habe ich mir eine kleine Kette mit einem Glitzer-Ankeranhänger gekauft und dann hat sich das ganze irgendwie verselbstständigt. Und ich glaube, viele von meinen Freunden müssen bei dem Anblick von einem Anker mittlerweile automatisch an mich denken :o) Das der Nagellack und die Farbe von der Hose so gut zusammenpassen ist ein glücklicher Zufall! Und ich liebe meine neuen Sandalen! Was sagt ihr?


Here is a picture of my latest little target treasures: (I can already hear Lindi's little voice in my ears: "Kater Consume-Cat was on the road again.") All the small items were a dollar and they had much more stuff with anchors, I already tried to contain myself! For those who do not know me: I have a weakness for anchors.The collection started five years ago in Mexico, where I've bought a small chain with a pendant glitter anchor and then the whole thing has somehow become an teeny-tiny obsession. And I think many of my friends have to think of me immediately at the sight of an anchor now :o) The match of the color of the nail polish and the color of the pants is a happy coincidence! And I love my new sandals! What do you think?

5 comments:

  1. Kati - Your English is better than mine! : )

    ReplyDelete
  2. Schicker Lack, den du da auf deinen Füßen trägst ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke! Den hab ich von meiner Kusine geschenkt bekommen ;o)

      Delete
  3. English! And I snapped a photo of an anchor print skirt for you here in NY! If I was rich I would just bring the skirt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is so sweet of you! Just the fact, that you have to think of me, when you see an anchor is already enough for me! Hope you have a great time in NY!

      Delete